Tamás Veronika gyógytorna

Tape felhelyezés: a felhasznált anyag mennyiségétől függően: 2.000-5.000.-
Csoportos óra árak: F&M Fitness and More

Kezeléssel kapcsolatos általános információk

A beteg köteles a rendelő mindenkori házirendjét és kifüggesztett egyéb szabályait betartani!

A kezelés csak a beteg saját felelősségére végezhető!

A beteg tudomással bír arról, hogy a kezelés a társadalombiztosítási rendszer által nem támogatott. A betegnek a kezelés előtt lehetősége volt a kezeléssel kapcsolatos valamennyi információ megszerzésére. A beteg ezen információk birtokában vesz részt a kezeléseken.

A kezelés személyesen vagy telefonon előre egyeztetett időpontja az időpontot megelőző nap 12 óráig telefonon vagy sms-ben díjmentesen lemondható/módosítható, egyéb esetben a kezelés teljes díját ki kell fizetni. A kezelés időpontját az időpontot megelőző 12 órával megelőzően a terapeuta is jogosult módosítani, melyről telefonon / sms-ben értesíti a beteget.

A gördülékeny beteg ellátás miatt a késés a kezelés időtartamából kerül levonásra. Az egyes kezelések időtartamát az árlistánál találják.

A kezelést követő 24 órán belül fokozott fizikai megterhelés, sportolás, szaunázás nem javasolt, csak a beteg saját felelősségére végezhető.

A beteg köteles a kezelőlap által megkívánt adatokat és minden egyéb ismert diagnózisait az állapotfelmérés alkalmával közölni. A nem közölt tényekből adódó problémákért, károkért felelősséget a terapeuta nem vállal. A terapeuta vállalja, hogy az adatokat a kezelés érdekében a jogszabályoknak megfelelően kezeli. A terapeuta jogosult a kezelés adatait – a személyes adatok szabályos kezelése mellett – tanulmányokban, publikációkban, előadásokon és egyéb tudományos tevékenység során felhasználni. A beteg az adatkezeléshez hozzájárul.

A beteg köteles a honlapon feltüntetett díjszabások szerinti díjat a kezelést követően a rendelőben, készpénzben megfizetni. Díjtartozás esetén a kezelő jogosult a következő kezelés elvégzését megtagadni. Az elvégzett kezelések díjának visszatérítésére nincs mód.

A beteg által nem közölt körülményekből, továbbá a kezelési javallattal ellentétes magatartásból eredő, vagy a kellő szakmai gondosság ellenére előre nem látható következményekért, károkért semmilyen felelősséget nem vállal.

A beteg tudomásul veszi, hogy a kezelés szakmailag egymásra épülő kezelések sorozatából áll, a kezeléssorozat beteg általi megszakításáért, időbeli eltolódásból, más párhuzamos kezeléseken való részvételből fakadó problémákért, a terapeuta semmilyen felelősséget nem vállal.

A beteg tudomásul veszi, hogy a kezelés során hatással van a lágyrészekre és mobilizálja az ízületeket. A kezelés utáni néhány napban az esetleges izomgyengeség, izomfáradtság, izomláz, izomgörcs a kezelés szokásos velejárója. Gyenge ér- és kötőszövet esetén véraláfutás is előfordulhat.
A terapeuta nem vállal felelősséget semmilyen, általa jóvá nem hagyott párhuzamos/kiegészítő kezelésből/terápiából származó, és azt követően később keletkező nem kívánt következményekért.